Online – offline
Virtuális asszisztens
Túl a home office-on
A mai digitális fejlődésben az ambiciózus vállalkozások (esetleg e.v.-k) kiszervezik az asszisztensi feladatokat. Pár éve, a Covid miatt, Magyarországon előtérbe került a home office megoldás. Van ahol kényszer hatására, van, ahol ésszerű döntés alapján. Személy szerint nekem nagyon megtetszett, a teljesítményem is sokkal jobb volt, mint a zajos irodában. Sajnálom, hogy még mindig nem elfogadott és elterjedt Magyarországon. Ez is hozzájárult ahhoz, hogy bővítsem vállalkozásom és virtuális asszisztensi feladatokat is vállaljak. (Komárom és környékén, akár offline (kiszállással) is, alkalmanként.)

– megbízhatóság, diszkréció –
Bármilyen feladat álljon is előtted ma, engedd bele magad azzal a nézőponttal, hogy akár élvezheted is!
JÓ megoldás MERT…
- szerződéses jogviszony
- saját eszközeimmel dolgozom
- adókat, járulékokat én fizetem
- önálló, precíz munkavégzés
- tényleges munkaidő számlázása
Amit rám bízhatsz
- teljes irodai adminisztráció
- online számlázás, befizetések kezelése
- adatrögzítés
- weboldal-webshop kezelése
- social média tartalmak kezelése
- blogírás kapott anyag alapján
- gépelés hanganyag alapján
- egyéb, ami még felmerülhet és megtudunk egyezni
Árak
Az árak tájékoztató jellegűek! Egyéni megállapodás is lehetséges.
Folyamatos megbízás
10-40 óra/hét- Megbízási szerződés alapján (Keress online vagy telefonon)